FAQ

Hvordan kontakter jeg Ongools kundeservice?

Du når os nemmest via Facebook Messenger, men vi svarer også hurtigt på e-mail til kundservice@ongoal.se. Du kan også bruge formularen nedenfor.

Hvor lang er behandlingstiden for Ongoals kundeservice?

Vi svarer normalt med det samme via Facebook Messenger og altid inden for 24 timer på e-mail.

Hvordan fungerer Ongools ordrebekræftelse?

Efter afgivelse af ordren sender vi en bekræftelse til din e-mailadresse, som både er gyldig som kvittering og garanti for, at ordren er gennemført. Det er vigtigt, at den korrekte e-mailadresse er angivet. Hvis du har afgivet en ordre på www.ongoal.se og ikke har modtaget en ordrebekræftelse fra os på e-mail, opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.

Hvordan får jeg information om Ongoal og tilbud om kampagner og nyheder?

Ved at like og følge os på Facebook eller abonnere på vores kampagne og nyhedsbreve, holder du dig løbende opdateret. Vi er også på Instagram og Twitter.

Hvordan fungerer Ongools fakturabetaling?

Når du har valgt Faktura som betalingsmetode, modtager du en faktura sendt til din e-mailadresse. Fakturaen skal betales til vores betalingspartner Klarna.

Hvad er de forskellige betalingsmuligheder?

Vi tilbyder kort-, faktura- og kontobetaling samt direkte betaling via Swish.

Hvordan virker min rabatkode?

Når du har modtaget en rabatkode, skal du indtaste den på det anviste sted ved kassen og trykke på Anvend. Du vil herefter modtage direkte information om, hvorvidt din kode er gyldig eller ej. De fleste rabatkoder gælder kun for almindelige priser. Hvis du er usikker på, hvad der gælder for netop din kode, opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.

Hvor længe varer pakken, før jeg skal hente den?

Din forsendelse forbliver hos den pågældende agent i 14 dage efter, at du har modtaget din SMS-besked. Herefter returneres pakken til os, hvorefter vi skal opkræve et gebyr på 250 kr for håndtering af uindløste varer.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

For agentlevering er prisen 79 kr for ordrer under 500 SEK og gratis forsendelse for ordrer over 500 SEK. Vi ønsker, at du skal føle dig tryg ved dit køb hos os og tilbyder derfor altid gratis retur på alle produkter undtagen træningsmaskiner, der leveres som hjemlevering.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi vurderer, at du vil have din forsendelse inden for 1-2 hverdage, afhængig af tidspunktet for din ordre. Er produktet en bestillingsvare, er leveringstiden 3-5 hverdage. Under hvert produkt vises leveringstiden.

Hvordan ved jeg, at min pakke er tilgængelig til download, og hvor skal jeg hente den?

Når forsendelsen er ankommet til udleveringsstedet, modtager du en besked via sms eller e-mail, alt efter hvad du har valgt, som indeholder alle de oplysninger, du skal bruge for at kunne afhente din forsendelse. Hvilken agent pakken kommer til er baseret på dit postnummer.

Hvordan får jeg leveret mine varer?

Vi tilbyder levering til agenter og hjemlevering uden kvittering og hjemlevering med kvittering.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad skal jeg gøre?

Når vi har modtaget din ordre, vil en ordrebekræftelse blive sendt til dig via e-mail, og når vi sender varerne ud af lager, vil du modtage en ny e-mail med et sporingslink til vores partner. I tilfælde af spørgsmål opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil returnere en vare?

Du har mulighed for at sende en del af eller hele din forsendelse retur inden for 60 dage. Kontakt kundeservice for at få et returnummer, der bruges ved returnering. Tilbagebetaling vil herefter ske inden for 14 dage efter, at vi har modtaget varen tilbage ubrugt og i uændret stand med original emballage. Det er ikke muligt at returnere hygiejneartikler såsom undertøj eller massagepistoler, hvis forseglingen er brudt. I tilfælde af spørgsmål opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.

Min pakke var beskadiget ved ankomsten. Hvad skal jeg gøre?

Vi er ansvarlige for produkter, der er beskadiget eller bortkommet ved levering til dig. Ved modtagelse af varerne er det vigtigt, at du kontrollerer, at varerne ikke er beskadiget under transporten. I tilfælde af transportskader skal du straks anmelde dette direkte på stedet til leveringsagenten.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil klage over en vare?

Vi følger forbrugerkøbeloven og de anbefalinger, der gælder ved reklamationer. Kun originale mangler er omfattet af reklamationsretten. Reklamationsretten omfatter fx ikke mangler, der skyldes almindeligt slid. Vi opfordrer dig til at gemme ordrebekræftelsen som en kvittering for din vare. I tilfælde af spørgsmål opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.

Jeg har vendt tilbage. Hvad sker der nu?

En returnering tager mellem 5-10 arbejdsdage at behandle, og vi vender tilbage til dig via e-mail, så snart din returnering er behandlet. Hvis du har valgt at betale med faktura, vil din faktura blive justeret/annulleret alt efter om du har sendt dele af eller hele din ordre tilbage. Husk at holde styr på forfaldsdatoen på din faktura. Hvis forfaldsdatoen nærmer sig, skal du muligvis forlænge den ved at kontakte vores kundeservice. Hvis du har valgt at betale med kort eller via Swish, indsættes pengene på det kort/konto, der blev brugt på købstidspunktet.

Hvor længe har jeg et åbent køb?

Når du handler hos os, har du altid 60 dages åbent køb.

Registrere dig och få 10% i velkomsttilbud

Kontakte osKontakte os